close
Blogtrottr
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決
Yahoo!奇摩知識+ - 分類問答 - 社會人文 - 已解決 
Advance your career

Columbia College offers 100% online MBA degrees, allowing you to earn your degree on your time. Get a promotion at work with an MBA.
From our sponsors
問推薦的網站設計公司
Apr 21st 2014, 01:29

網站設計製作的部份我建議可以找陽明網站設計公司
他們網站設計的成功範例還蠻多的!你也可以先參考他們網站設計的範例再做規劃
如果說不知道怎麼設計的話~~~

因為我當初也是先電話問他們
請他們傳範例給我參考看看我才做設計的

他們電話是02-2897-2843
你可以打電話去問看看~

我是覺得網站設計還是要找比較大間的公司會比較好
比較有保障
他們都會簽約保障雙方的權益 感覺比較好!

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    qhhdotjfqc0cx 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()